Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys!

Okej så nu är det fredag och veckans arbete är slut! Eller inte.... har fortsatt en uppgift kvar ikväll - nämligen att köra och hämta J från hockeyträningen. Plus att jag på söndag måste gå upp och typ städa huset innan K och A kommer hem från Bryssel.

Men ikväll är det alltså fredag och vi taggar till inför Harry Potter! Med norsk text dock, vilket kommer bli väldigt irriterande ^^ Ute plingar klockorna för Glassbilen kör omkring. Hihi mysigt faktiskt. Lät som en släde på julafton typ ^^
Men Harry Potter and the Deathly Hallows var ju en så otroligt bra bok och visst, filmen har fått massa olika sorters kritik, därför ska jag typ försöka recenssera den sen eller imon. Vi får se. Och kinon går jag på med M och med S.P. Ska bli väldigt väldigt myysigt :D


Vad har jag annars gjort idag då?
Jag vaknade däromkring tio i sju. Fan va jobbigt det var att kliva upp asså :o Extremt! Gick i alla fall upp tillslut och väckte K och T vaknade av sig själv. Var uppe och fixade med frukost och med T och J's matpakker. (de var faktiskt nöjda efteråt!). Sen när alla ätit frukost följde jag T till skolen, gick sen hem och sov till tolv. Sov så uselt under natten så det behövdes. Sen var det att tvinga sig upp igen, satt vid datorn typ en timme och sen duscha jag och gick tillbaka upp till huset. Där strök jag skjortor o så, sen hämta T från SFO - de såg Løvernes Konge! För att vara första gången så var jag faktiskt nöjd med den på norsk ^^ Dock låter de verkligen inte som om de är "inne" i rollerna - de som gör rösterna :p

Hem därifrån, köra K till en kompis, sen köra J till hockeyn och nyss kom deras typ kusin och ska passa på dem ikväll och imon! Härligt för mig! Får i alla fall ledigt en stund innan jag må gå tillbaka upp och köra för o hämta J igen.

Så ikväll alltså står Harry Potter på menyn och vi får se hur mycket mys vi hinner med utöver det!
Får sen även se hur det blir med den där recenssionen, men vi höres väl senare eller imon!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0