Onsdag 17/11 del 1

Jag hoppas i alla fall att detta blir del 1 och nästa ikväll blir del 2. Men vi får se hur det blir ;D

Idag i alla fall har jag sovit uruselt! Jag vaknade vid tolv (gick väl o lade mig vid 23.00 igår) och ser att jag inte släckt alla lampor. Något mycket irriterande. Plus att jag vaknar hela tiden under natten av att jag inte kan andas. Tack jävla förkylning. Extremt störande. När klockan ringer så Oooorkar jag inte gå upp! Men sätter ännu ett alarm och går upp vid tio i åtta. Blir tyvärr 10 min sen till jobbet och precis när jag kommer upp springer K därifrån. J och T är klara att gå till skolen så vi tar och traskar direkt. Vilket betyder att vi fick stå utanför skolen i typ 20 minuter! KALLT!
Roande var det dock då det blev stor uppståndelse på Skolen när jag sa att jag tror att Julenissen är en Uggla. De skrattade gott när jag lade fram bevisen: Tomten säger; Ho ho ho! Ugglan säger; Hoo hoo hoo. Tomten åker i en brun släde i luften om Natten. Ugglan är (ibland) brun och flyger på jakt om Natten. Tomtens vita skägg = Ugglan är lite vit om magen.
Alla bevisen finns där! Döm själva ;) Tomten är en uggla.


Så det var lite roligt :p
Sen gick jag hem till mig, läste lite, somnade, gick upp o duschade, lagade mig lite havregrynsgröt, skyndar upp till huset för nån ska komma och inspektera typ spisarna eller nåt. Och när han inspektören kom... JÄVLAR vad snygg han var! Det är norrmän som han som ger dem så gott rykte! Riktigt läcker och trevlig var han ;) Tyvärr var jag för feg för att fråga honom om hans ålder och så, men han kan nog inte vart äldre än 25.
När han väl gått sen, så kom hans kompanjon och väntade på honom. Han trodde att han var kvar inne i huset, vilket han inte var ju. Så han ringde på och jag sa som de var och när väl snyggingen kom, så vet jag att de började snacka om mig ^^ Mohahahha! För de typ tittade på huset o så ;p Haha inte många svenska tjejer som öppnar dörrarna för dom kanske xD

Sen satte jag mig och fortsatte att läsa the Return of the King. Den är sjukt jäkla bra asså! Sen smet jag nyss ner då till mig för att få hänga upp den rena tvätten och lite sånt. Och såklart hinna skriva ett blogginlägg ^^

Eftermiddagen bjuder på lite barnpassning och sen en tripp till Svenska kyrkan där vi ska laga pepparkakor och göra pepparkakshus! Woho det ska bli riktigt kul :D Älska PÄPPAJCHACHÅJ! Så när jag kommer hem från det lär jag förhoppningsvis skriva ett inlägg till :)

Ha de bäst sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0