Onsdag 17/11 del 2

Okej så nu blev det en del 2!

Först o främst... kom ju en inspektör o inspekterade typ de öppna spisarna som familjen hade och FAN så jävla snygg han var! Shit! Hur kul som helst var det ^^ Trevlig var han också!
Men sen så gick han och jag tog det lite lugnt innan jag gick och hämtade T från SFO. Vart riktigt seg idag alltså. Så måste man ju prata om träffen i Svenska kyrkan. Kan ju inte påstå att jag vart nöjd! Jävla irriterande alltså! Och S.G ignorerade mig typ vilket gjorde mig upprörd fan! Så GÖR man inte :( Men men vi får se, ska ju försöka snacka med honom o se fall han vill träffas nåt mer. Och pepparkakorna... fan va misslyckat! Smakade inte ens riktigt! Degen var inte god den heller, men jag var dum nog att äta massa ändå, så lär ha riktigt ont i magen imon asså!
Tog sig hem nu i alla fall. Och snackar lite med M. Saknar honom faktiskt, trots allt jobbigt med S.G... fan varför ska killar vara så komplicerade?

Aja, vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt tyvärr. Är riktigt less faktiskt. Och sjukt trött, plus förkyld vilket gör mig bara tröttare.
Får väl sova snart. Sleep tight all night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0