Tisdag

Japp jag ska försöka vara bättre på det här med att blogga ^^ Men jag är under upplärning fortfarande :p Och det är segt att komma ihåg att göra det ^^ Min mini pc är nog smidigare till sådant men batteriet är ju som det är och internetmottagaren samma sak...


Men till dagen!
Gick upp tio i åtta, klädde på mig och gick upp till huset. Blev faktiskt lite sen idag pga att jag faktiskt åt frukost innan! Kändes sååå härligt nu när man är klar med penicillinet! Följde Trygve till skolan, gick hem o läste lite. Sen åkte jag ner till Sandvika och träffade S.S. Vi hade bestämt oss för att kolla upp gymmet igen. Nu säger de att de väntar på något papper från kommunen. Så ska väl öppna nu nån gång i November! Så sjukt sugen på att träna!
Därefter gick jag till DnB nor och frågade vart sjutton mitt Visa kort är någonstans! Beställde det för 3 veckor sedan. Får veta att de skickades ut 3 dagar efter att jag sänt efter det, men att de tagit tillbaka det eftersom mitt namn inte står på Brevlådan och att c/o adressen var borta för det inte står så i folkregistret. TACK säger jag! -.-' Så nu är det bara att fortsätta vänta.
Sen bar det av hemmåt. Bussen var dock typ 15 min försenad så blev jävligt tjurig. När jag gick av bussen så bestämde jag mig för att gå upp till Huset direkt och fixa lite så det gjorde jag. Det var en lugn timme och jag fick gjort massor. Sen gick jag ner till mig och somnade. Det var grymt skönt! Vaknade vid tjugo i två och då gjorde jag mig 2 korv med bröd som jag smaskade i mig. Därpå gick jag upp till huset igen. Strök några skjortor och sen gick jag vid halv fyra och hämtade T. Han var på gott humör och vi började med läxor (som han inte blev klar med förrän långt senare). Värmde älgkarbonader och kokade potatis till middag. Kul att killarna avskyr potatis och att det är vad familjen äter mest. När maten var uppäten, så fortsatte jag o T med hans läxor. Tillslut (45 minuter efter jag egentligen slutat) så blev han klar och jag kom väl ner till mig 15 minuter efter det. T är duktig på att hålla mig kvar.
Sen när jag väl var nere hos mig har jag fan inte gjort mycket. Pratat med lite folk på msn och sett Alvin and the Chipmunks! Sjukt söt film asså ^^ Trodde jag verkligen inte att den var. Sen så var det väl bara att lyssna musik och tjaaa.. nu bloggar jag!

Imon taggar vi för PÄPPAJCHACHÅJ!!! Mumma ska det bli! Äta massa deg ^^ Hihihi Och så får vi se om S.S följer med annars har jag S.P och M där. Och lär ju få träffa S.G igen. Hoppas de är bra mellan oss.
Nu blir det nog natta. Får försöka blogga imon igen (:

Natta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0