Vill sooova!

Okej, så det är torsdag, klockan är runt kvar i tio och jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Men, så är man ju självklart barnvakt och får inte sova förrän J och K går och lägger sig runt sådär elva! Fan ska jag ta mig till :( Visst inte så långt kvar, men jag är liksom trött nu!

Aja, om dagen då.
Vaknade i morse, gick upp till huset efter frukost (2 mackor med räkost = yummi!). Där var det att skynda på T och J så de kom iväg till Skolen. Och sen åkte jag med K och A in till Oslo för att sedan köra hem bilen därifrån. När jag kom hem så har jag läst och grejat lite. Typ packat inför att sova här uppe i Huset. Har gosat massor med Findus (: Hämtade T och hans bäste vän D från Skolen och de fick göra läxorna sammen och sedan spelade de Lego Indiana Jones på ps3. Glad faktiskt att jag slapp vara så mycket med dem, för det är inte alltid jag orkar med de två när de är sammen.
Sen gjorde jag fiskburgare som jag o gutterna åt. Det var faktiskt gott må jag säga. Sen åkte D hem och T fick byta om inför fotballsträningen. Körde honom, när jag kom hem läste jag lite the Return of the King, körde sedan J till sin fotballsträning (på samma ställe som T fast utomhus. Uhja!) Körde hem T, fick honom i badet, försökte fixa med datorn så internet skulle fungera, sen var det att få T att ta på sig pyjamas och sen åka tillbaka för att hämta J. J's träning slutade lite senare så ringde K så han skulle få T till att lägga sig - vilket han inte lyckades med! Fick i alla fall isäng honom strax efter åtta (hade velat ha honom i säng strax efter sju... dåligt). Men sen så har man typ bara sett på Charmed och bara längtar efter att killarna ska sova så jag också får göra det! Är dock mkt glad för att internet just nu visat sig på sin goda sida. Hoppas bara att det varar :o

Aja, natti natti om ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0