52 dagar kvar

Nä, men vad ska man säga om idag? Första skoldagen nu efter lovet. Den var inte så farlig som den kunde ha varit. Film på psykologin - hoppas bara jag löser frågorna... Härligt prat om studenten på engelskan (33 skoldagar kvar, 52 dagar)... Sedan lite knas på Naturkunskapen. Om ben o blodomlopp o sådant... Kan inte så mycket om det måste jag säga, men det får gå som det går...
Gjort klar, eller förhoppningsvis gjort klart mycket angående de saker jag fick innan Thailandsresan. Får bara hoppas att det är tillräckligt. Det märker jag nog...

Men när jag kom hem... jag var så trött så jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Sov en stund då, sen åkte jag o hämtade mamma på jobbet och åkte därefter hem och sov igen... Och nu är det snart dags o sova för natten. Å jag är så trött och jag har gått 1 dag i skolan... hemskt asså...

Men fick goda nyheter idag ändå! Min älskade beloved kusin kommer till mig på fredag! Så är jätte mega lycklig för det!

Aja... god natt för idag... Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0