En dag i livet

I will always keep you close to my heart. As long as I live. And I promise you that you do not have to care. That is something I never would ask of you. Memories are forever, if you wish to remember...

Jag låg uppe sent inatt. Märks kanske på föregående inlägg. Hade tänkt vänta på att en kompis kom hem, så jag hade någon att prata med. Han dök aldrig upp (han kom tydligen hem vid 06.00). Sedan väntade jag på att någon ville ha skjuts hem från någonstans (fylletaxi <3). Men ingen ringde angående det. Frågade en kompis om hon ville ha sällskap på krogen. Det ville hon inte.... så det blev att ligga uppe länge o läsa o inte göra annat...

Idag så har jag varit i stallet o hjälpt till på Dressyr tävlingar. Jeanette var med mig. Så hade sällskap. Gott var att hon bjöd på godis.

Jag o pappa lagade Kycklingcallioni! Ååå så gott det blev! Jag är helt proppmätt! Tack pappa <3
Så nu blir det att gå o lägga sig. Nana kudde. Det behövs.
Imorgon väntar ny dag. Duscha så gott. Härlig frukost. Köra mamma till jobbet. Gå i skolan. Kanske även köra pappa till Göteborg. Och sen... bara vara! Hoppas jag... 

Hoppas fortfarande på att komma till USA 28 juni. Något jag nog inte nämnt... Au-pair i ett år i USA. Amerika. Jag vill bara fara nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0