Fredag morgon

Missade bussen så nu sitter man hemma o väntar på nästa ^^ Sög ju bara lite!
Sedan så är man lite småtjurig eftersom katten väckt en som fan under natten. Och jag som sov så gott..! Tills hon började hålla på xD Fast, man kan ju inte låta bli att inte riktigt bry sig eftersom man älskar henne så sjukt mycket!

Men men... trött är man och man kommer missa en hel del i skolan känns det som. Åå, jag orkar verkligen inte! Är trött o vill sova! Hmmm... funderar på en hemma dag, men då måste jag vara iväg en stund, eftersom mamma är hemma o hon får inte märka något. Bra plan! Duktigt av mig att komma på det alldeles själv!
Aja... hör väl av mig ikväll när älskade J är här! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0