Helg

Hade ju nationellt prov idag! Förhoppningsvis så gick det bra. Vi får se, det märks väl av i sinom tid. Men eftersom vi har EL så tror jag inte jag får så bra betyg. Får jag inte MVG så funderar jag faktiskt på att be en annan Svensklärare bedömma vad jag skrivit. Faktiskt!

Och nu är det helg. Sista helgen som 18åring. Lite skoj faktsikt. Fyller 19 nästa söndag. Men vad händer nu idag fredag? Inte ett skit. Imon, då finns antingen White Night på Mingel, eller så kan man följa med D ut på villovägar. Vet inte riktigt vad jag vill hitta på.

Och R... jag kan inte sluta tänka på dig! Jag vill bara ha dig! Ibland önskar jag nästan att jag aldrig fick uppleva dig, då kanske jag hade kunnat må bättre, eller i alla fall gått vidare. Jag avskyr att känna mig så besatt utav någon och vi har inte pratat på månader... det gör mig så ont att det var så lätt för dig att lämna mig... Måste ju ha betytt att du inte alls kände något för mig! Vad skulle jag inte ha gjort för att få vara din?

Vi märker vad som händer idag. Får se senare om jag skriver nåt mer... ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0