Jobbigt läge

Idag så är det så pass att vi har sjukt många saker o välja på på vad vi ska hitta på.
1. Fest hos L
2. Chill hos D
3. Park Lane
4. Nattklubb 2
5. Krogen med M
6. Stanna hemma

Den här dagen får bli bättre än gårdagen.
Jag ska leka taxi :) Så nyktert är bra

igår däremot...
fyfan!
Hade chill hos J, sen drog vi till Park Lane.
Han fixade in oss gratis. Så det var snällt!
Men sen kom fan vändningen!
"Nu har vi beställt in två helrör så det blir 350:- per skalle"
Vi skulle stanna 50 minuter till...
Då blev jag o C arga! Usch!
Jag hade bara 160kr, så det lade jag.
Två jätte jätte snälla killar täckte upp för oss.
Jag smuttade lite på drickan. Inte mer...
Så OVÄRT!
Och vi missade pendeln hem och därav sista bussen!

Tacka vet jag C's jätte jätte snälla mor som hämtade oss.

Så... Bättre lycka idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0