Ny vecka...

Idag är det måndag och det betyder en helt ny vecka. Jag kommer inte tycka om den här veckan, det känner jag på mig. Jag har läst idag, läst tredje och börjat på fjärde boken: Vampire Diaries.
Som jag sagt tidigare... det är vampyrer jag har på hjärnan.

Och idag har jag även haft R på hjärnan. Jag har läst massa gamla sms från honom och jag trodde jag skulle börja gråta i skolan! Jag mådde så dåligt och jag kunde inte ens säga det till någon! Jag ville vara glad och försöka vara optimistisk... Men det gick inte... Jag var så ledsen och förhoppningsvis så har jag inte visat det för någon. Det hade inte känts bra att göra det. Men åå, hans tystnad gör så ont! Han gör så ont... jag mår så dåligt... och kan inte ens med att visa det... Älskar jag dig? Ja, det gör jag nog. Och bryr du dig? Nej, det tror jag inte.

Samtidigt... måste försöka ta mig samman och göra klart massa saker. Vet inte om jag kommer att orka idag, men jag får försöka. Det är bara rätt att göra det. Åå, jag måste! Men jag har ingen jävla ork till det! Och så jobbigt är det... å jobbigt är livet just nu. Men snart, å ja så snart så kommer studenten! Jag längtar! Jag längtar så mycket!

Slut på den här måndagen. Ses imon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0