Onsdag idag igen

Var några dagar sedan jag skrev tror jag. Idag gick jag aldrig till skolan, för jag mådde jätte dåligt imorse plus att jag hade ångest på grund av natten. Jag har börjat drömma om M igen... jag förstår det inte! Vi har inte varit tillsammans på över två år och jag drömmer som om det inte var länge sedan att vi har sex. Det är mig en gåta hur jag kan göra det! Jag skulle jätte gärna drömma om andra killar, men inte honom! Jag förstår det inte...
Plus att det var jobbigt o "läcka". Börjar tro att det är pga min dröm om M. Jag reagerade i alla fall fort, men det var jobbigt sen att somna om.
Tacksamt att sova hos mamma i alla fall <3

Och jag har skrivit mitt Svenska tal. Jag hoppas bara att det är rätt gjort! Plus att jag imon ska göra Nationellt prov i Engelska B. Jag ser inte fram emot det, trots att jag gillar Engelska så pass mycket som jag gör.

Sova om någon timma... until next time!
Bona fortuna! (eller hur det stavas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0