Onsdag idag

Tjaaa... det är inte sängdags än, men det är dags att skriva för dagen. Detta, därför att jag inte tror att jag kommer orka senare. Jag är så sjukt trött nu för tiden.

Inte långt kvar nu i skolan och det känns så bra! Jag har tröttnat ytterligare på mina klasskamrater, men samtidigt har jag väl börjat umgås med folk jag inte trivts med så jätte mycket. Det känns konstigt faktiskt.
Och imorgon ska man hoppas på mer sol så man kan sitta ute och göra gott för kropp och själ.

Jag hade en så konstig dröm inatt. Drömde om pojken D och det har jag aldrig gjort tidigare. Jag känner inget alls för honom och har inte tänkt göra det heller, men i drömmen var det en intensiv kompis relation. Han hade lagt sitt huvud på min axel och vi var verkligen med varandra hela tiden. Det kändes så underligt... och särskilt att se honom i skolan. Det fick mig att tänka på drömmen igen, men jag tänkte inte ens prata med honom. Aja, det får väl vara. Jag bör nog inte skaffa pojkvän nu ändå.

Men ååå jag kan inte sluta tänka på R! Han är mig fortfarande så kär och jag är så arg på honom för att han fått mig att bli så kär eller vad jag nu är! Och han kan inte ens bemöda sig med en förklaring! Det gör mig så ledsen... och i o med våren så är det så många som har pojkvän - eller gör slut... och jag saknar ett förhållande så mycket, men jag känner mig inte desperat efter förhållande delen... det är väl annat som man börjar bli desperat över. *sigh*

Och skolan tar all kraft... jag har konstant huvudvärk. Eller okej den ökar och minskar i takt med... jag vet inte vad. Och... jag vill ju få bra betyg, men jag får det inte. Så känns det i alla fall! Och ååå klassen irriterar mig eftersom de inte säger vad jag missat! Fortfarande dyker saker upp som jag missat från Thailand! Det är inte en jävel som berättar något! Det sårar mig även att de verkligen skiter i mig!

Men tack och lov, vill jag lämna Sverige och komma till mitt hjärtas land USA. Jag vill inget hellre än att lämna det Svenska språket och hamna i Engelskan!

Adjö för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0