Skola

Sitter i skolan och gör projektarbetes diskussion. Vart så jävla trött i skolan och gick inte på första lektionen - pappa hjälpte mig hemma istället.
Ååå är så trött på skolan! Den suger musten ur mig och det är så sjukt jävla jobbigt! Förstår verkligen inte hur jag ska orka, men jag måste.
Och imorgon bitti är det nationelltprov i Svenska. Kul liksom! Känns ju inte alls bra. Inte för fem öre!! Känns som om jag verkligen inte inte orkar mer! Och Svenska är ju bara en del... finns ju fler.... jag är inte förberedd för dethär! Gillar inte min Svensklärare. Saknar min gamla. Hon var i alla fall bra! Tillskillnad....

Resterande dagen... blir skola o sen sitta kvar o plugga på nåt... Vid fem ska jag hämta mamma och senare vid 19.00 då blir de o lyssna på någon från Ridande poliserna. Och sedan efter det... tjaaa, då tror jag att jag går o lägger mig för jag måste verkligen orka imorgon. Måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0