Söndag kväll

jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Det är söndag, nu i veckan har jag prov i Naturkunskap och i Svenska B - alltså ett nationellt prov. Det känns som om allt hänger på vad jag presterar, men jag kan inte prestera någonting! Det är som om jag lever i en hemsk jävla mardröm och det går inte att vakna upp! Visst, det kan låta helt sjukt att det skulle vara en mardröm som handlar om skolan... men om man har sänkt ett betyg från MVG till G på ett år... bara för man bytt till en jävla cp lärare som inte tar någon notis om vad den förra läraren tyckte och har ett helt annat undervisningssätt!! Jag blir så arg bara! Och det gör mig ledsen, eftersom skolan har varit en så stor och viktig del i mitt liv. Nu sabbas liksom allt bara sådär! Och jag har ingen möjlighet att göra någonting åt det!
Sedan har jag börjat tänka på R konstant. Jag är arg, ledsen och saknar honom så mycket och allt på samma gång! Det hemska är att jag vet inte om jag ska gråta nu när vi ska till Slottskogen - platsen dit han tog mig o vi hade de så mysigt! Och vi ska dit med klassen... ingen skulle förstå hur jag känner. Och vem vill gråta inför sin klass så här nära studenten?
Åå det är inte långt kvar tills jag får slippa skolan o klassen en gång för alla! Några vill jag ha kontakt med för resten av mitt liv - om de också vill det. Jag vill inte att det ska bli som det blev mellan nian och gymnasiet att man bara tappade allt! Men eftersom jag verkligen verkligen inte vill bo här i Sverige något mer... tjaaa, ja då finns nog risken att tappa alla gamla vänner eller "vänner".
Känns som  om huvudsaken är att jag har J, min kusin och min bror kvar. Då kommer jag vara nöjd och tillfredsställd! Men nu... jag vill verkligen bara härifrån! Jag orkar inte! Och jag kan inte vara hemma heller, för är jag det då kommer jag missa massor i skolan och det funkar inte så... missar jag mer nu... jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Mitt huvud det surrar konstant. Jag har huvudvärk och är så trött så trött. Min tillflykt den tar jag i böckerna, men även där blir jag trött. Och jag är så totalt inriktad på vampyrer numera... drömmer om dem, fantiserar om dem, läser om dem, tittar på videor/filmer om dem... Allt kretsar kring vampyrer och det känns faktiskt hemskt att dom inte finns! Jag skulle vilja leva i en sådan värld faktiskt, men alla fantasy/mytomspunna creatures!
Tänk att det sista du ser innan du blir mördad är en otroligt vacker man... någon som skulle kunna vara en Gud! Hmm om alla fantasy saker funntis... kanske Gud också hade det. Tänk att kunna tro och ha BEVIS på det!

Nu mår jag dåligt och behöver lägga mig ner innan jag svimmar... dags o sova inför natten tror jag.
Åh... R, jag tror att jag faktiskt verkligen älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0