Tisdag

Har väl varit en tisdag som alla andra idag antar jag. Vi har inte gjort så mycket i skolan. Jag har gått runt med en huvudvärk som gjort mig trött och okoncentrerad. Men jag har fått leva med den, eftersom jag verkligen verkligen inte får bli sjuk något nu. Det är så pass lite tid kvar nu och om jag nu kanske ska åka iväg på semester så får jag inte missa fler dagar!

Fick alla papper från CC idag och jag är så nervös! Måste våga fräscha till sig och göra en bra video av mig själv som jag kan lägga upp på hemsidan. Ååå, jag kan inte vänta tills jag får åka! Det ska bli så otroligt kul! En sådan fantastisk upplevelse!

Jag o mamma mös till i soffan förut, såg på The Mentalist. Jag tycker Patrik Jane är förjävla häftig! Det är så skoj o se på det programmet! Hans klockrena sätt ^^ Hahaha !

Nä, nu är det dags att avsluta denna alldeles vanliga tisdag. Dags att få onsdag... tänk! Snart är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0