Nytt... upprepande...

Igår... en skum dag/kväll. Jag o D åkte hem till AvZ för en fest. Men det blev mer åt chill hållet. Två av hans vänner A och P kom och joinade oss. A är mkt söt asså! Sen kom 4 småtjejer o joinade. Det var segt som fan då asså! Shit! Men när dom drog - jag tjänade 60kr på o köra dom - så blev det mkt trevligare. D o AvZ somnade typ o jag fick umgås med P o A. A hade redan kysst mig en gång, vilket gjorde mig förvirrad men upprymd. Det var väldigt skumt i och med allt med M. Men när jag väl blivit övertalad att köra dom för att A skulle få köpa cigg så följde han med mig ner och kysste mig igen. Jag visste inte hur jag skulle tolka det, eftersom D sagt att han hade flickvän. Och eftersom jag inte ville att han skulle få problem... så var jag dum nog att dra mig undan! Jag ångrar det som fan...!
Men han fick mitt nummer och han accepterade när jag lade till honom på facebook. Söt kille asså! Så jag hoppas bara att han kommer att höra av sig och att jag får träffa honom igen. Men det är synd för D är inte så sugen på att träffa AvZ igen.

Nu får jag göra nåt roligare....
längta efter nya pojkar hela tiden... det tär på en!

Pusss xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0