Skrivkramp

Såg precis ett South Park avsnitt med mamma. Jag har aldrig sett henne skratta så! Det gjorde mig väldigt glad. Usch... vet inte vad jag ska skriva. Det känns som om jag har förlorat min kraft att låta orden flöda och det gör mig så ledsen. Jag längtar efter att få skriva, men vet inte hur jag ska formulera mig. Jag har lyckats påbörja saker, men de dör redan efter en halv sida. Jag vet inte hur jag vill att det ska fortgå. Kanske jag ska skriva ett manus, göra en typ "film". Det vore grymt. Göra en rolig parodi på något. Min och Catrins kameror är båda helt okej att filma med. Så, vad ska filmen handla om? Jag vet inte vad jag ska ta mig till alltså...

Sökte ett jobb idag också. Ett jobb som barnskötare på Engelska skolan i Göteborg. Och så ringde jag Cultural Care au-pair. Och jag behöver 70 till 170 barntimmar. Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag vet inte hur jag ska få ihop timmarna och det gör mig rädd. Jag vill verkligen komma iväg till USA. Det är min dröm.

Aja... får väl försöka komma på något att göra.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0