Eclipse

Eftersom jag och C såg alla tre Twilight saga filmerna som kommit ut (I var med på sist filmen) så tänkte jag recenssera Eclipse.

Vi är för det första inte ens säkra på om det är samma skådespelerska som spelar Victoria. Detta är väldigt skumt faktiskt eftersom hon har en så pass stor roll. Förövrigt... filmen har mycket känsla som faktiskt första saknar. Man känner verkligen att det är Bella och Edward som hör ihop. Det känns nästan som Jacobs beskrivning på "inprinting". I Bellas värld så kretsar allt kring Edward och i Edwards värld kretsar allt kring Bella. Detta anser jag att man verkligen känner i Eclipse.
Eclipse kretsar även till stor del kring om Bella ska bli vampyr eller inte, samt att hon försöker hålla Jacob kvar i sitt liv. Blir hon vampyr så kommer Jacob att bli hennes naturliga fiende. Bella älskar ju både Edward och Jacob, men på två olika sätt.
Jag tycker faktiskt att Eclipse är den av Twilight saga filmerna som hittills är bäst. Jag ser mycket fram emot Breaking Dawn. Vet dock inte om ryktet stämmer att det ska bli två filmer av den? Man kan ju hoppas.

Detta var väl inte mycket till recenssion, men skitsamma! Filmen var skitbra! Det är bara att se för er själva!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0