Imorgon!

Idag tömde jag skåpet i skolan och imorgon tar jag studenten. Det är fan helt otroligt att jag äntligen ska få slippa allt vad skola heter och klasskamrater som försöker sätta dit en för det ena eller det andra....
Jag städar rummet hemma också, eftersom gästerna imorgon måste ha någonstans att sova. Ändå så känner jag mig inte duktig. Jag hör ju bara hur alla andra måste hålla på och jobba och förbereda inför morgondagen. Så mycket har faktiskt inte jag att göra. Jag ska strax damma, något jag måååååste göra.
Har snackat med V endel... vill fan ha förfesten hos mig asså! Hade vart sjukt nice. Vill fan att allt imon ska va perfekt! Usch lär behöva dammsuga rummet en tredje gång...
och om drygt två timmar måste jag vara i stallet o hjälpa min ridlärare som skadat ryggen. Och btw! Idag lyckades jag fixa min älskade mini lappis!!!! Fan va glad jag är för det! Känns helt underbart.

Hmm börjar bli törstig... rundar av här och hör av mig snart igen hoppas jag. Kanske är detta sista gången jag skriver på svenska..? Dags att jag börjar skriva på engelska så jag förbereder mig !

Bye bye see you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0