Sunday

Oj... det var ett bra tag sedan jag bloggade nu. Ser i detta nu på Coyote Ugly med I. Jag har typ skaffat nytt umgänge. Jag trivs verkligen med C och I. Och att jag är förövaren till att ha tvingat C och D till en förlovning... Haha jag är jätte nöjd :D
Och allt med M. Han är verkligen en fantastisk kille. Jag vet inte ens vad jag ska säga om honom. I påstår att jag är kär, men jag kan inte vara kär redan. Det går bara inte. Men kyssen som han gav mig igår! Oh my! Jag vet inte vad jag ska säga, men det var underbart! Jag bara längtar till Fredag då jag får träffa honom. Att dom säger att B är intresserad av mig... äsch, jag är smickrad, men han är inte min typ. Plus att han är 92a. M är inte på det viset. Han är.... woow!
Och torsdag blir Sticky Fingers. Dansa all night long! Nyktert eftersom jag kör.
Nä, nu skrev M på facebook. Dags att snacka med honom.

Pusspuss ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0