Första gången

Någon gång måste ju vara den första. Detta är min debut. Alla andra verkar blogga, så då får jag också göra det. Precis som med allting annat, man följer med strömmen.

Tänk! Att för så många år sedan så skulle alla ha Lunarstorm! Undertiden kom Kamrat har jag för mig. När dessa två hemsidor började tappa stinget... hmm.. jaa kanske det var redan då som alla skaffade sig en bilddagbok. Jag minns faktiskt inte riktigt. Och därpå Facebook - som nu seriöst alla verkar ha! Och tjaa... nu sitter man här och skriver blogg som många andra.

Man vet inte om detta blir lika populärt som resterande.
Man vet inte hur länge detta kommer pågå.
Men här är man!


Så... vad skriver man om på en blogg?
Allt mellan himmel och jord har jag fått höra.
Så det är väl vad jag kommer att skriva här!

Men idag blir det bara en liten presentation.

Jag går sista året på gymnasiet och fyller snart 19år.
Efter gymnasiet vill jag fort som fan från Sverige.
Man kommer ju sakna familjen, men det är det värt.
Jag bor hemma med familjen och katten.
Min katt kommer jag nog prata väldigt mycket om!
Hon har så sjukt underbar personlighet.




Nu hinner jag inte skriva mer!
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0