hmmm

Konstaterande: Om man som tjej vill öva upp sina runkmuskler, så ska man börja tvätta fönster...


Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag tänker på R dag och natt! Och samtidigt försöker jag leva livet verkligen. Igår var vi på Sticky Fingers! Hur kul som helst var det! Träffade nya vänner o J kom dit o besökte mig. Det var väl trevligt, men allt är så jobbigt för jag vill bara ha R! Eller någon som han. En lång kille med muskler, tatueringar och piercingar... det är sådant som jag gillar. Och så vet jag att man inte själv bestämmer vem man faller för... Det är så sjukt!
Idag då så blir det bio med D. Det ska bli mysigt faktiskt. Plus att jag inte har sett en 3D film än och detta blir första gången. As coolt!

Plus att jag måste börja göra Naturkunskapshemtentan. Det är dags nu känner jag. Den ska ju in på måndag så. Vet inte vad jag ska skriva... vet att jag kan om jag vill, men vet inte vad...hur... jag ska få ner det i skrift. Känslorna sitter djupt och... jag vill bara få fly härifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0