Nyhet

Kärlek är en så stor grej nu för tiden och jag har tänkt mycket på det. Eller, tänkt mycket på Mr Perfect!
Så, jag har konstaterat en gång för alla att vad Mr Perfect än har med saken att göra, så finns det alltid en hake.

Största kruxet är nog att Mr Perfect mest troligtvis redan har flickvän.
Eller så ser han dig inte, trots att du finns där mitt framför näsan på honom.
Eller, så är han en dum jävel som bara leker med dig.
Mr Perfect kan även vara med dig och vara så underbar som bara Mr Perfect kan och sedan bara inte vilja mer och lämna dig.

Jag tror verkligen på att Mr Perfect finns. Och samtidigt tror jag verkligen på att han alltid kommer med något problem. Tyvärr. Jag fann min, lämnade ifrån mig mitt hjärta till honom och fick aldrig tillbaka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0